dijous, 8 de gener del 2009

Orgullosa de mi mateixa!

Avui ha passat una cosa que m'ha deixat completament sorpresa...

Com acostuma a ser habitual, a la feina he anat a una petita reunió de seguiment de projectes. Des que vaig arribar a Alemanya, la reunió s'havia fet en anglès. Avui però, el jefe m'ha dit: "Com que sé que pots parlar alemany, i de fet ho fas millor del que et penses, a partir d'ara farem les reunions en alemany".

M'ha sorprès, ha estat esgotador seguir-ho, però crec que més o menys me n'he sortit!

Estic orgullosa de mi mateixa!

Per la tarda, la meva antiga professora d'alemany m'ha preguntat què tal em semblava el nou curs. Li he donat la meva opinió i m'ha dit: "Has millorat molt! Parles molt millor que abans de Nadal!"

I m'he quedat novament sorpresa... (I jo que creia que havia empitjorat!)

I sí, sé que el tema de l'alemany, tot i que em costa moltíssim i el meu vocabulari fa aigües per tot arreu, confio en que me'n sortiré i que d'aquí a uns mesos podré utilitzar-lo sense problemes...

Així que ho repetiré: Estic orgullosa de mi mateixa! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I així t'has de sentir "orgullosa de tu mateixa", ja que t'ho han dit a la feina i també la professora, això ja ho diu tot... que en saps més del que et penses.
És normal que et costi, pas a pas ho aconseguiràs. I res millor que anar a classe per fer-se amb el vacabulari.
Molta sort.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Viel Glück Kunstler!
Half uns auf dem Laufenden.
Assumpció.