dissabte, 17 de gener del 2009

Preparant el meu aniversari...

Aviat serà el meu aniversari i vull fer una festa per celebrar-ho, d'aquí a un parell de setmanes.

Així que avui he començat els preparatius de la festa:

- El motiu principal de la festa: Els anys 80. Cal anar vestit com en aquella època. M'he comprat unes ulleres molt xules que espero que combinin bé amb el mocador que em posaré al cap... A veure què aconseguiré! :-)


- Evidentment, he estat seleccionant música. He trobat un total de més de 5 hores de música dels anys 80... Sona "anyejo", però... està guai! :-)

- He agafat el joc del bingo (que vaig desenvolupar al 2000) i l'he modificat per a que reprodueixi els números que he gravat en alemany. Ha quedat molt divertit perquè tinc un accent horrorós! :-P

Els cartrons seran d'utilitzar i tirar... Es marcarà amb llapis els números que hagin aparegut i després de cada partida, es llençarà el paper i se n'agafarà un de nou... Les paperetes encara no estan acabades, però estaran fetes amb un full de càlcul tipus excel...

He buscat jocs de bingo aquí, per aconseguir uns cartrons més autèntics, però m'han dit que és un joc massa antic i que està passat de moda! :-P

- He comprat un parell de jocs de cartes: "Uno" i "El gran Dalmuti"... Veurem què tal...

- També tinc pensat algun joc amb baralla espanyola. Però el problema és que no recordo bé les regles dels jocs. Només recordo bé la del "mentider", que crec que pot estar ben divertit. Amb lo seriosos que són els alemanys, com deuen portar el tema de dir mentides per desfer-se de les cartes? Mmm...


En fi, m'ho he passat bé preparant la festa del meu aniversari!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Desitjo que el dia del teu aniversari, t'ho passis tan bé com ara preparant-lo.
Molt original "l'època dels 8O".
Anima a els teus amics alemanys amb aqueta música, que per el que expliques són bastan ensopits, i així poder gaudir d'un dia tan especial con és el teu aniversari.

Ja ens explicaràs com va tot.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Pot estar bé,però que molt bé la teva festa d'aniversari. I m'agradaria almenys veure-la per un forat. Peró com que no podré, m'hauré de conformar amb que m'ho expliquis. També espero que gaudeixis de tots els regals que tingràs ja que el que realment compte és que les persones se'n recordin de tú. Són més importants els sentiments que el valor material dels objectes en si.
Un petonet...
Assumpció.