dilluns, 26 de gener del 2009

El meu primer aniversari

Doncs sí, avui és el meu primer aniversari a Alemanya...

No tinc clar com serà el dia, ja que és el primer any que estic allunyada de la meva gent...

Fets:

- Avui estem a -7º... O sigui que fa fresca.
- M'he trobat una postal de felicitació convencional, escrita i signada per la meva família. Moltíssimes gràcies!
- També he rebut un parell de correus electrònics escrits per gent que m'estima i que volien arribar entre els primers!
- I també he rebut felicitacions a través del Facebook! :-)

Accions:

- He comprat uns bombons per la gent de la classe d'alemany
- He comprat uns quants paquets de galetes variades per la gent de l'oficina
- Porto al damunt el meu mòbil espanyol per estar localitzable.
- No crec que pugui bufar cap espelma en cap pastís, però confio en bufar una espelma en una magdalena...

Desitjos:

- Que pugui gaudir del dia, com si estigués "a casa".
- Que tot em vagi molt bé i que els millors desitjos es facin realitat.
- Ser molt feliç (avui i també els altres dies)
- Que les arrugues d'aquest any m'embelleixin... :-)
(ja se sap que l'edat no perdona!)

Gràcies a tots els que us recordeu de mi i m'ajudeu a sentir-vos a prop! :-)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Suposo que la postal ha arribat en el seu millor dia. T'ha agradat?. La iaia hi ha col.laborat!!.
El que se'n recordi de tu, vol dir que t'estima o hi pensa, que és el que compta.
"Si desitgem ser entusiastes, hem d'actuar com si fóssim un volcà d'entusiasme".
T'estimem!.
Assumpció.

Anònim ha dit...

"Perquè així est tú: dinàmìca,eficaç,disposada,lluitadora...Ets el teu reflexe.
Felicitats "Nineta"
Mary

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats en el dia del teu primer aniversari a Alemanya, que siguis molt feliç, avui i sempre. Nosaltres estarem sempre al teu costat per molt lluny que tu estiguis.
T'envio 31 estirada d'orella
(amb estimació), que això dona bona sort.
L'edat no perdona, però...¡¡Qui tingues 31 anys!!!!.

Petonets.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Ja saps el que sempre t'he dit:
(el teu pare és una mica "raro"...)

Estudia i aprèn com si no t'hagessis de morir mai i viu la vida con si t'hagessis de morir demà.

Las idea "bàsica" és:
Viu la vida amb intensitat, nomes la vivim una vegada...

MOLTES FELICITATS !!
Que siguis MOLT FELIÇ avui i cada dia !!!!

Jordi Girona

Alícia ha dit...

Hola hola, felicitats amb una mica de retràs, bé, espero que a la teva cosineta la podràs perdonar. La feina, que estem a tope! (vaja excusa, jejejeje). Espero que t'anés molt bé el dia! Petooons

Jose Luis ha dit...

¡¡ Felicidades !!

:-)