dimarts, 26 d’octubre del 2010

La foto de la tardor

Els que seguiu el meu blog sabeu que una de les coses que més m'agrada de la tardor és la gran varietat de colors que hi ha, els quals intento capturar en les meves fotos...

Quines fotos de tardor he seleccionat en els darrers anys?

- Una mostra variada
- La visita al castell de Neuschwanstein
- Arbres multicolors

i alguna coseta més...

A hores d'ara els arbres tenen molt poques fulles. Les que queden són les de color marró, que són les que menys m'atrauen. Ens agradi més o menys, cada vegada l'hivern està més a prop.

Les darreres setmanes però, els arbres estaven espectaculars! Hi havia tota mena de colors: groc, taronja, vermell, violeta, marró, verd clar, verd fosc... Una autèntica meravella de la naturalesa! Digne de contemplar, admirar i fotografiar.

Aquí teniu la fotografia que he seleccionat aquesta tardor. Espero que us agradi tant com a mi! Un preciós paisatge! :-)

Caldrà esperar un any sencer per poder tornar a fotografiar els arbres amb tota aquesta gamma de colors...

1 comentari:

Anònim ha dit...

A la tardor ni fred ni calor!!!
Un any més ha arribat la tardor l'estació on comença ha canviar el temps, el que menys m'agrada és que els dies s'escursin, però el mes bonic són aquests colors tant fascinants de la natura, com aquesta fotografia tant bonica que ens mostres en el blog.

Mª Rosa.