dissabte, 30 d’octubre del 2010

Scalextric a l'alemanya en venda

Scalextric és una marca anglesa popularment coneguda per fer cotxes elèctrics de carrera en miniatura. Aquesta marca però, a Alemanya és quasi desconeguda. Aquí el que es porta és la marca Carrera.

Com qualsevol producte nacional, els alemanys confien en la seva fiabilitat i els consideren els únics cotxes d'aquestes característiques que val la pena comprar. Tant, que quan ja han passat les ganes de jugar-hi, es pot vendre-ho de segona mà, que sempre es troba comprador...

Aquí teniu una mostra d'un veí venent el seu joc de Carrera, amb quatre cotxes, per un total de 25 euros.

M'agradaria destacar un detall d'aquesta peculiar venda de segona mà...

Si pareu atenció a la fotografia, veureu que el joc està al damunt d'una cadira, amb la seva etiqueta amb el preu proposat, al bell mig del carrer. Veieu algú que vigili el joc? Ningú! I el més curiós és que el joc, tot i ser valuós, segueix allà sense que ningú se l'emporti d'estranquis!

Aquesta mena de venda ambulant no me la puc imaginar a la meva terra natal, on el producte hagués durat uns quants minuts abans de volar... sense rastre dels diners!

Quanta confiança que tenen els alemanys en aquests temes! M'agrada! :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tampoc em puc imaginar a aquí Espanya, fen un venda de segona mà al carrer sense que ningú ho vigili, donc volaria en segons el joc i els diners.
Cal remarcar que els Alemanys estan per davant de nosaltres en convivència i civisme.

Mª Rosa.

JoseMontero ha dit...

Que bo !!! jo he comprat cotxes d'scalextric a Alemanya per EBAY, encara que tot s'ha de dir els venedors alemanys són una mica més cars que els anglesos ;-(

Natàlia ha dit...

JoseMontero: Ho anomenem scalextric, però pels alemanys són els "Carrera", que quedi ben clar, eh! Que si dius Scalextric aquí, no saben a què et refereixes... jejeje