dimarts, 12 d’octubre del 2010

Eiskalte gazpacho?!?

A la tele, al programa dels famosos que cuinen ("Das Perfekte Promi Dinner"), un dels convidats va fer un gaspatxo gelat, és a dir, amb trossos de glaçons.

Per mi no hagués estat cap problema, si no fos que això no és gaspatxo!!! Això no té tomàquet!!

No sé quin nom deu dur el "gaspatxo sense tomàquet" (que diria que existeix i que la meva mare l'havia fet quan jo era petita), però per favor, que no utilitzin malament el nom del meu estimat gaspatxo... A més, enlloc de ceba, han utilitzat ceba tendra. No sé quina mania tenen a la pobra ceba... I sense aigua afegida. Les verdures a "palo seco"... Tenia una pinta, que jo no sé si m'hagués agradat...

Es tracta, d'una desinformació més que demostra com viuen els Alemanys a les Balears i què entenen sota el concepte d'integració en el país... Que reinventin la cuina si volen, però que no canviïn coses d'aquesta manera! Ains... Que quan veig aquesta mena de coses, sento que m'altero... :-P

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest "gaspaxo" no fa gens de goix, jo tampoc me'l beuria.
El principal ingredient del gaspatxo és el tomàquet i encara que diuen "gaspatxo" a altres variants com el "ajo blanco o el salmorejo", per amí el veritable gaspatxo és el de tomàquet, ceba, pebrot, alls i cogombre i està... boníííssim!.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Potser si algú l'importés tal i com és de veritat, triomfaria.
El desconeixement de les coses fa que no es tinguin en compte com realment son, i de fet, tan els fa!.
Però llavors que li posin unaltre nom i no utilitzin els que no son.
Assumpció.

Jose Luis ha dit...

¿Famosos que cocinan? Dios, que miedo !!

Yo no me lo comería ni aunque lo hubiesen comprado en el super, en vez de hacerlo.

:-)