dijous, 29 d’octubre del 2009

Sortida nocturna en bicicleta

Amb el canvi d'horari es pot dir que a les 17.00 ja és fosc. Però com que fa bon temps, cal aprofitar-lo per fer activitats esportives a l'aire lliure.

Ahir doncs, vaig fer la meva primera sortida nocturna en bicicleta!

A les 16.30 estava preparada amb tot l'equipament amb roba especial per anar en bici (amb material termoregulador i contra el vent). La temperatura externa era de 12º.

Vam començar el petit tour i els camins es distingien perfectament. A mica a mica però, es va anar enfosquint i ja només es veien els reflectors de la roba de la gent i dels pilots del camí.

Quan es va fer fosc, vaig adonar-me que bé que va la llum de la meva bicicleta! Mai l'havia utilitzat anteriorment. Tot i així, el camí que abans era conegut, en la foscor em resultava més llarg i incert. Vaig notar com l'adrenalina estava a tope perquè no veia res i només tenia ganes d'arribar a casa i tornar a veure les coses amb normalitat. De fet, diria que anar en bicicleta de nit és molt més avorrit que fer-ho de dia! Vaig tenir la impressió que cada kilometre s'eternitzava. Ni tan sols podia veure amb quina marxa anava, quina velocitat duia o quants batecs feia el meu cor cada minut!

Durant el camí ens vam creuar amb altres ciclistes i gent que feia footing. És a dir, encara que sigui fosc, si fa bon temps la gent fa esport a l'aire lliure! I de fet, ho entec, ja que és molt saludable.

A l'arribar a casa vaig sentir-me realment bé. La temperatura a l'arribada era de 10º. En total van ser 26 km, els darrers 15 dels quals van ser en la foscor. El més impressionant va ser veure com el sol es va anar ponent, quan el color del cel va canviar de rosat a grisós i després només es podien veure la figura dels arbres a l'horitzó.

Va ser una experiència fantàstica que potser tornaré a repetir! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tindrien que fer el canvi d'horari a l'inrevés, ja que el hivern és molt trist que tan d'hora és faci de nit.
És més bonic anar amb bici de dia, ja que veus els paisatges i tot per on passes, però de nit també deu tenir el seu encant i així has pogut provar la llum de la bici.
Que segueixi el bon temps per molts dies més.

Mº Rosa.