divendres, 19 de juny del 2009

Patriotisme alemany

No m'ho esperava! Els alemanys són molt patriòtics!!!

L'any passat, degut a l'Eurocopa de futbol, hi havia per tot arreu la possibilitat de comprar tota mena de productes amb la bandera alemanya. Jo vaig comprar un coixí i una banderola.

Em va sorprendre quan vaig trobar una bossa de patates amb gust a cervesa, ideal per a l'Eurocopa!

I ara, que ha estat el 60è aniversari d'Alemanya, m'he trobat una llauna de cervesa amb la bandera...

Renoi! Aquests alemanys posen banderes a tot arreu!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No només els alemanys són patriòtics, però renoi si en són!!!
Assumpció.

Anònim ha dit...

Per el que expliques els alemanys posen banderes a tot arreu fins i tot a la cervesa, dons sí que deuen ser molt patriòtics.

Ens agradi o no estem tots en un mateix planeta, però cadascú és patriòtic de la seva terra.

Mª Rosa.