dissabte, 6 de juny del 2009

WGT 2009: Umbra et Imago

Un dels dies del festival em vaig plantar a la sala de concerts principals a hora "punta"... En aquell moment, tocava l'aparició d'un grup anomenat Umbra et Imago. No tenia ni idea del que veuria...

I em vaig sorprendre! Vaig trobar la versió alemanya de Lujuria!!! Això sí, amb una diferència bàsica: Lujuria canta en castellà i Umbra et Imago en Alemany. En qualsevol cas, les dues bandes és dediquen a fer un espectacle còmic, on el sexe és la inspiració principal de la lletra de les seves cançons. Musicalment les dues bandes són relativament força semblants. Fan una música agradable d'escoltar.

El cantant del grup, va sortir a l'escenari entre el públic, tot vestit de romà...

Umbra et ImagoDes seguida però, va començar l'espectacle! I mentre el cantant seguia amb els seus temes, darrera seu un parell de noies van aparèixer per oferir un espectacle que jo no havia vist mai:

Umbra et ImagoAquell espectacle en la línea sado-maso, va seguir entre les dues noies... Les càmeres de la gent del públic funcionaven sense parar...

Umbra et ImagoLa resta del concert va seguir més o menys en la mateixa línia, aconseguint que el públic estigués més pendent de les mosses que de la resta del grup... I va acabar amb una altra figura, que sembla ser que fa anys que practiquen als concerts.

Umbra et ImagoAmb totes aquestes fotos, us podeu imaginar quin tipus d'espectacle fan.

He de dir que m'ho vaig passar pipa! Entre cançó i cançó, feien una mica de conya amb el públic... I tot i ser en alemany, vaig quedar sorpresa de que vaig poder entendre la majoria de les bromes.

Un concert que recordaré com un dels més divertits que he vist. Tot i que de la música... quasi ni me'n recordo! ;-)

Notes:

Més fotos del concert al següent link
Més informació sobre Lujuria: http://www.lujuriarock.com
Més informació sobre Umbra et Imago: http://www.umbraetimago.de

1 comentari:

Anònim ha dit...

És ben cert, és una actuació de concert en la lìnea de sado-masoquismo sexual, el públic se ho deuria passar molt bé. Aquí a Espanya crec que encara no s'ha vist cap concert així, per molt que "Lujuria" sigui un grup apassionat per el sexse i el heavy metal.
I felicitats per entendre les bromes que feien els alemanys, ja veus que de mica en mica ja està quasi plena la pica.

Mª Rosa.