diumenge, 14 de juny del 2009

WGT 2009: Els fotògrafs

Si alguna cosa té especial el festival Wave-Gotic Treffen, és la gran afluència de fotògrafs...

N'hi ha per tot arreu: aficionats, professionals, amb càmeres compactes, amb càmeres reflex, que fan fotos a les persones, durant concerts, per la ciutat, etc...

Els fotògrafs professionals són els més entretinguts de veure, ja que porten al damunt un improvisat estudi fotogràfic. Altres porten 2 o fins i tot 3 càmeres penjades del coll!

Durant el concert de My Dying Bride, vaig poder veure com quasi es barallaven per treure les millors fotografies!

Fotògrafs al WGT
El que em pregunto és... després de les més de 800 fotografies que vaig fer, em puc considerar un més de la tribu dels fotògrafs? En aquest cas, la meva categoria seria: aficionada amb càmera compacta! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Desprès de fer 800 fotografíes crec que et pots considerar una bona fotògrafa amb experiència, ja que et queden força bé totes les fotos que fas, ara tindràs feina a escollir les que més t'agradin.

Deu n'hi do! quans fotògrafs que hi han a primera fila.

Mª Rosa.