dissabte, 8 de novembre del 2008

Jugant amb la càmera de fotos (II)

Avui he anat a Munich a comprar-me una funda per la càmera de fer fotos... I m'he dedicat a fer proves... Us en poso una mostra... :-)

He arribat a Munich, que era de dia... I he fet una fotografia a un concessionari de cotxes de Mercedes-Benz...


I he marxat a casa quan ja era de nit!
He aprofitat per fer una foto del mateix concessionari, però amb les condicions de llum totalment diferents!


Com a mínim, he quedat contenta al veure la foto nocturna! Crec que estic millorant!! :-)

He comprat la funda per la càmera de fotos a una botiga que hi ha davant de l'escola d'idiomes, situada a prop de Sendlinger Tor. Així que he fet una foto a la porta... M'agrada perquè hi ha contrast entre l'arbre sense fulles, les fulles grogues del fons i les fulles vermelles enganxades al mur. Evidentment, les vermelles cauran aviat, però jo ho trobo realment preciós.


També he jugat amb el zoom... Fixeu-vos en els detalls d'aquesta façana!


O els detalls dels ninots de la plaça de l'ajuntament de Munich, anomenada Marienplatz. Sincerament, crec que haurien de fer una mica de manteniment a l'edifici i netejar-lo, que està una mica verdós...


I també he provat el zoom de la càmera amb els ninots que hi ha a una d'aquelles botigues que sembla ser que venen tot l'any Dirnl, el vestit típic de la zona...


Aquest altra foto m'agrada perquè mostra varis edificis en un mateix pla... Uns al davant i uns altres al darrera...


Finalment, he fet més proves amb la foscor, per aprendre com va la meva càmera de fotos... Aquesta és interessant. Com que està fet amb un temps d'exposició llarg, enlloc de veure's els cotxes que circulaven, es veuen les seves llums! I han deixat aquesta estela tan maca... A mi m'agraden els contrastos de color de la foto... :-)


En fi, que m'agrada fer fotos amb la càmera nova!

Caldrà seguir fent pràctiques!! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quines fotos mes maques!. Sense estar a Alemanya sembla que ho vagi coneguent mica en mica. Sembla que has fet una bona adquisició amb aquesta càmera.
Segueix fent proves...
Assumpció.

Anònim ha dit...

Has fet unes fotos molt maques.
La de la nit, del concessionari de cotxes, t`ha quedat impressionant amb tanta varietat de llums, el mur molt bonic, amb el contrast de fulles grogues i vermelles, els edificis perfectes i no es veu gens de granulat al fons, igual que el de l`autopista, amb aquets contrastos de color.

Molt bé Natàlia, ja et queden les fotos perfectes.
Ah! i la ciutat de Múnich en sembla encantadora.

Mª Rosa.