dilluns, 10 de novembre del 2008

De copy & paste

Avui m'han passat l'adreça del blog d'un amic meu i m'he fet un tip de riure...

Feia temps que no veia res tan graciós... Sé que és un bon fotògraf, així que espero que no li importi que faci propaganda de la seva obra... ;-)

Aquí va la foto que m'ha fet riure... La trobo boníssima!


Feia temps que no reia tant... Però... No només he rigut amb les imatges!!!

He rigut moltíssim amb el següent text, sobre com aconseguir 8 Kg de pipes! Com he rigut!!!! Quina inspiració per escriure tot això!!! Si voleu riure una estona, només heu de llegir aquest text!! :-)

Sí, ho sé... Estic de copy&paste... o potser s'anomena homenatge?

En qualsevol cas: "Gràcies Manolín, per fer-me passar una estona tan divertida"! :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tens un amic amb molt bon sentit de l`humor, les fotos, una passada, i la seva historia de les pipes, molt divertida.

Fins un altre.
Mª Rosa.