diumenge, 25 de juliol del 2010

La màscara... per dormir!

Sempre havia tingut la impressió que els estrangers matinaven molt, fins que vaig anar a Anglaterra i vaig veure que no hi havia persianes. Allà vaig comprovar que és difícil dormir quan es fa fosc passades les 22.00 i es fa de dia cap a les 4.00... Va ser una incomoditat, però com que va ser poc temps... vaig sobreviure! ;-)

Al mudar-me a Alemanya, em vaig trobar que les persianes són poc habituals. Per sort, on visc hi ha persianes! Per desgràcia, entra llum!

I va ser aquí quan vaig notar que dormo més o menys hores en funció de quan es fa de dia. A l'estiu, es fa clar cap a les 5.00... Molt d'hora!

Evidentment, si és cap de setmana, no em vull llevar tant de matí. Però he trobat la meva solució: La màscara! :-)

Està fabricada en un suau teixit que resulta molt agradable. A dins té una bossa relaxant, que es pot posar a la nevera, si el que es vol és evitar el mal de cap. També té unes pràctiques ales a la zona del nas, que fan còmoda la respiració i eviten que entri la llum. Les aletes nasals són molt importants per evitar la llum.

De totes maneres, a no ser que vagi a dormir molt tard, em poso la màscara quan noto que entren els primers rajos de sol... És oli en un llum! Em relaxo i segueixo dormint com un tronc...

La màscara! Quin invent més bo!! La recomano totalment a totes aquelles persones que siguin fotosensibles i que no tinguin cap problema per dormir amb algun teixit al damunt de la cara...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Sempre me he preguntat perquè en altres països, no hi han persianes, per sort aquí en tenim. No he provat mai una màscara, però és una bona solució.
No podria dormir sense persianes...són un gran invent.

Mª Rosa.

Mika ha dit...

Hm, wir haben uns genau die gleichen gekauft. Ich trage sie nur manchmal, weil wir ja meistens seeeeeehr früh aufstehen und es dann eh noch dunkel ist...
Ja, es wird schon wieder Winter ;_;