dijous, 24 de juny del 2010

Tirada a la parada de l'autobús

"No hay dos, sin tres", diu la dita castellana... Així que ahir vaig completar el meu capítol de "tirada a"...

Si dilluns em vaig quedar tirada al camp de golf i dimarts a l'andana... Dimecres em vaig quedar tirada a la parada d'autobusos!

Com que estic convençuda que esteu encuriosits per saber què ha passat... Aquí va la conversa mantinguda amb un company de feina que viu al mateix poble que jo:

Natàlia: I ara vas en cotxe a la feina?
Company de feina: Sí, perquè l'S-Bahn està en obres
N: Em podries portar?
C: És clar que sí! Mira, aquí tens un mapa. Podríem quedar a la parada de l'autobús a les 5.25
N: D'acord!
C: L'únic que has de fer, és dir-me el dia abans que vols que et porti
N: Molt bé. Doncs així quedem per demà.
C: Tu m'ho dius el dia abans i ja està
N: Així ho faré, quedem demà?
C: D'acord
N: Doncs fins demà!

I ara, aquí van els fets cronològics...

4.00 - Em llevo
4.15 - Esmorzo i m'arreglo per marxar
5.05 - Surto per la porta
5.15 - Arribo a la parada de l'autobús i espero al company de feina... Estic tirada a la parada de l'autobús!!!!
5.45 - Veig que el company no arriba i com que no tinc el seu mòbil, decideixo anar a buscar el tren
6.01 - L'autobús cobreix el trajecte del tren
6.12 - Pujo al tren
6.30 - Arriben uns amics, procedents d'un autobús posterior
6.35 - El tren arranca
7.35 - Arribo a la feina!!!

El trajecte m'ha costat 2 hores i mitja. Està bé, perquè és mitja hora menys que dimarts! ;-)

Total, que després he parlat amb el company de feina i s'ha avergonyit pel malentès que hi ha hagut! Ell va entendre que estàvem parlant d'un hipotètic "demà" i que només estàvem marcant les condicions... Jo en canvi, parlava d'un "demà" real...

He de dir, que quan s'ha aclarit el malentès, m'ha fet realment gràcia... jajajaja!!! xD

1 comentari:

Anònim ha dit...

No t'agafis per costum quedar-te tirada en un lloc o altre.
Aprofita d'anar a la feina amb aquest company fins que tot s'arregli.

Mª Rosa.