dissabte, 24 d’abril del 2010

Preparant l'aperitiu

La meva mare, que em mima allà on estigui, va comprovar que he trobat a faltar alguns productes gastronòmics. I com que em coneix molt bé i pensa molt en mi, ha volgut que celebrés el dia de Sant Jordi amb un aperitiu.

S'ha encarregat de fer-me arribar els ingredients...

I no us podeu imaginar com m'agraden aquesta mena de sorpreses!! :-)
A més, tots aquests productes són ben difícils (o impossibles) d'aconseguir a Alemanya...

Gràcies mare, per enviar-me aquest deliciós aperitiu per poder compartir de forma virtual el dia de Sant Jordi plegats! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Me n'alegro d'haver aconseguit el meu propòsit, que era sorprendre't agradablement. La cosa que més m'intrigava era saber si les patates arribarien bé i no pas fetes papilla. I es veu que el protector de plàstic ha funcionat.
Molt bon profit!!!
Assumpció.

Anònim ha dit...

Quan he vist la foto he al.lucinat pensant que ho havies comprat a Alemanya, però ja he vist que és idea de la teva mare i així poder celebrar Sant Jordi amb aquest aperitiu, va bé poder rebre sorpreses d'aquestes.

Mª Rosa.