divendres, 2 d’abril del 2010

Osterhasen per tot arreu!

I com sabeu, estem en plena Setmana Santa!

L'any passat us vaig explicar la tradició alemanya, la de que el conill de Pasqua (en alemany: "der Osterhase") amaga ous i dolços per tot arreu... En alguns llocs d'Alemanya també amaga bicicletes pels nens, ja que Setmana Santa dóna el tret de sortida al bon temps i cal fomentar la cultura de la bicicleta des de la tendra infància! ;-)

A partir de Setmana Santa:

- Comença oficialment el bon temps
- Es poden plantar plantes
- S'han de posar les rodes d'estiu al cotxe: A l'octubre es posen les d'hivern i per Setmana Santa les d'estiu.
- S'ha de gaudir de la bicicleta i dels patins!! :-)

De la primavera ja en parlarem més endavant! ;-)
(ahir va estar nevant!)

El que és important, és que aquest any m'han donat un altre model de "Osterhase" de xocolata...


I ha sortit a les notícies una dada sorprenent... Per Setmana Santa el consum de dolços i xocolates es dispara i supera el del Nadal!! :-O

No serà pel que jo he comprat de més, però cada dia, la gent s'emporta milions de conillets de xocolata! Jo, només tinc el de la feina, que no em menjaré.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Fa poc temps érem a les festes de Nadal i de sobta ja estem a la Setmana Santa. Com passa el temps!!!
Gaudeix d'aquestes festes i menjat aquest conillet que diuen que la xocolata té molts beneficis per la salut, sobretot la xocolata negra.

Mª Rosa-

Anònim ha dit...

á tú no t'agrada massa la xocolata amb llet que és la que deu ser la del conillet.
Jo sí que me la menjaria. A mí la xocolata em porta de cap. I els kilos hi són però no em preocupen massa.
Assumpció.