dissabte, 6 de març del 2010

Perill - Desratització

De viatge per Madeira, veia tot sovint uns cartells vermells. Acostumaven a estar en zones boscoses properes a alguna casa. I jo llegia "Perill - Desertització", i em preguntava: "Quin perill té que aquest bosc s'estigui convertint en un desert?". De fet, tampoc veia indicis de que la vegetació fos menor en les zones amb aquest cartell...

Així que encuriosida després de veure tants i tants cartells, vaig fer-li una foto a un.

Quina va ser la sorpresa al llegir que el perill és que hi ha masses rates i les estan combatent!!! Ara ho entenc tot! Per cert, en un lloc tan bonic i amb tanta vida com allà, entenc perfectament que les rates puguin proliferar ràpidament, fins el punt d'haver-les de controlar.

Em va fer gràcia la meva confusió... jejejeje!!! :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

És molt important controlar les plagues sobretot de rates ja que són molt perjudicials per la nostra salut, doncs porten moltes malalties que ens poden transmetre, com "la ràbia", diuen que un parell de rates poden pocrear al any més de 1000 rates.
Quin ensurt!!!

Mª Rosa.