diumenge, 7 de març del 2010

Controlant la taula de snowboard

Si sou seguidors del meu blog, sabreu que quan vaig arribar a Alemanya, vaig trobar que les estacions d'esquí estan tan a prop de les ciutats i hi ha neu tants mesos a l'any, que vaig decidir-me a provar de fer snowboard.

Doncs bé, avui, per primera vegada, he sentit que la taula de snowboard no és una desconeguda. He sentit que podia dominar a la taula, enlloc de ser ella la que prengui les decisions per mi!

Ha estat un descobriment, que ha passat de cop i volta, que m'ha fet sentir molt i molt bé!! :-)

La meva tècnica és patètica, però ja sento que puc anar damunt la taula. Això m'ha fet sentir genial!!!

Us poso un parell de fotos més... A la primera foto, em veureu a mi baixant (amb els braços ben elevats, demostrant que sóc una principiant), però podreu veure que la pista té cert desnivell...

I a la darrera foto, podreu veure'm a mi a punt de girar la taula del snowboard!! :-)

El que més m'agrada d'aquesta foto és la perspectiva. Si mireu al fons, veureu com la pista va cap abaix i com al fons es veu el pàrquing dels cotxes.

M'he sentit genial!!! :-)

He d'afegir que avui la neu estava de meravella i que entre els 15 o 20 cm de neu nova que va caure ahir i totes les proteccions que porto (esquena, cul, genolls, cap), m'he sentit segura com mai! He caigut moltíssim, però ha estat una delícia!

Avui dic per primera vegada: ja controlo la taula de snowboard. Ara estic preparada per aprendre a fer-la anar... ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Et donc l'enhorabona, no hi ha com estar a prop de les estacions d'esquí i poder gaudir de l'esport que t'agrada. Mica en mica aniràs controlant la taula de snowboard.
Les fotos són molt boniques.

Mª Rosa.