diumenge, 24 de gener del 2010

Enquesta de satisfacció

Per Nadal vaig anar a veure a la família i vaig realitzar el viatge en avió.

Havia reservat el bitllet amb uns mesos d'antelació, però unes setmanes abans de la data assenyalada, em van trucar per canviar-me l'hora del vol. Quan vaig arribar a l'aeroport, vaig haver de fer el "check-in" en una màquina automàtica. Per misteris de la informàtica, no vaig aconseguir tenir èxit. Tot i seguir les instruccions que apareixien per la pantalla, no va ser possible aconseguir el bitllet d'embarcament. Així que vaig haver de fer cua per tal que em fessin el bitllet d'embarcament per finestreta.

A la tornada, vaig tornar a tenir sarau amb els caixers de "Check-in"! Aquesta vegada el "problema" va ser que vaig haver d'introduir les meves dades vàries vegades perquè viatjava acompanyada i a l'hora de triar el seient, l'aplicació no facilita triar el seient de vàries persones que viatgen juntes.

Una vegada dins de l'avió, ens van oferir la possibilitat d'omplir un qüestionari de satisfacció. Em vaig presentar voluntària per poder suggerir millores en l'aplicació del "check-in".

El qüestionari estava en tres idiomes: alemany, anglès i castellà.

Com és natural, vaig omplir el del castellà amb el meu bolígraf.

Confio que el meu qüestionari serveixi per millorar el funcionament de l'aerolínia.

A més a més, a l'omplir el formulari, se'm va fer el viatge més entretingut... jejeje! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sempre va bé poder omplir un qüestionari i donar la nostra opinió de el que ens assembla bé o malament, en aquest cas les màquines automàtiques de l'aeroport i així fer que millorin aquest servei que si anés bé ens evitaríem tenir que fer cues.

Mª Rosa.