divendres, 4 de desembre del 2009

Les temperatures van a la baixa

Tot i que el passat mes de novembre ha estat més calorós del que és habitual, les temperatures van baixant progressivament, mica a mica.

De fet, ja s'han pogut observar les primeres volves de neu. Jo encara no les he vistes, però hi ha gent que diu que l'hivern ja està aquí.

De fet, aquesta setmana hem tingut la primera mínima negativa de la temporada. Prova d'això és la gespa gebrada.

Jo ja estic esperant la temporada de neu, més agradable que no pas la de pluja! ;-P

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també preferiria la neu a la pluja i més si m'agradesin els esports d'hivern. La neu no m'agrada massa, però un dia i un altre amb pluja és molt empipador i més si plou i fa vent.
Aquí també han baixat les temperatures oscil.lant entre 12º i 17º i a la hora del sol a 22º, o sigui que no ens podem queixar.
Abrigat força.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Les temperatures van oscilant com si fossin un pèndol; ara amunt, ara avall. Avui sembla que no fa gens de fred, més aviat al contrari. De fet ens té ben distrets ja que de monòton no n'és gens.
Assumpció.