divendres, 27 de novembre del 2009

Yogi Tee

Qui em conegui sabrà que sóc una aficionada a les infusions. Avui us vull parlar d'una marca d'infusions que estan fetes amb productes procedents del cultiu biològic. Són els Yogi Tee, formats per més de 50 varietats diferents, inspirades en les infusions índies que formen part de l'Ayurveda.

Es poden comprar en dos formats diferents: En bosses individuals preparades per posar a la tassa o bé "a granel" per posar a coure al foc uns 20 o 25 minuts.

El "Yogi Tee clàssic" està compost per canyella, cardamom, gingebre, clau i pebre negre. Una vegada preparat cal afegir-hi llet. El que més em sorprèn és que en aquest cas, la llet de soja queda molt millor que la llet de vaca!

El meu preferit però, és el "Schoko Yogi Tee", on més de la meitat de les espècies és la closca del cacau. Jo el trobo deliciós. També s'acompanya amb llet (de soja).

De fet, ja he provat unes quantes varietats. Aquí teniu una mostra del meu proveïment actual...

Al cul de les caixes de bossetes (a dalt a la foto), hi ha posicions de Ioga per ajudar a la relaxació personal. Si presteu atenció a la foto, veureu que a la caixa de "Sweet Chai" es pot apreciar el dibuix d'una cama flexionada, que forma part de l'explicació de la postura corresponent a la caixa d'aquesta varietat.

A més a més, cada bosseta porta un missatge per reflexionar. Per exemple:

- Glücklichsein ist unser Geburtstrecht.
(en català: Ser feliç és el nostre dret de naixement)

o bé:

- Mache heute besser als gestern.
(en català: Sigues avui millor que ahir)

Si voleu una font d'inspiració i relax... preneu-vos una infusió! ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Les infusions són les medecines d'abans, al descobrir els beneficis de diferents plantes per combatre tota classe de mals. Avui dia hi ha una gran varietat d'infusions per tots els gustos, per la salut del cos i de la ment, com el "Yogi Tee" que a més de gaudir del seu bon gust t'ajuda amb el ioga. És increible!!!

A casa mai en falten.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

La gran varietat dels teés és el que els fa tant interessants. A mí m'agraden i en compro però davant la oportunitat d'escollir entre cafè o tè sempre escullo cafè, llavors el tè em queda a casa.
Assumpció