diumenge, 29 de novembre del 2009

Primer diumenge d'advent

L'any passat em vaig sorprendre amb l'arribada de l'advent, tema sobre el qual em vaig haver d'informar.

Aquest any però, ja estic preparada i gaudeixo veient com la gent compra el "rosco d'espelmes" per cremar-les setmana rere setmana.

A tot arreu es poden comprar aquests bonics centres d'espelmes, per exemple en el mercat de Nadal.

Cadascun d'aquests centres són diferents. Així que cadascú por comprar el que més li agradi i que més s'aproximi als seus gustos personals. Jo els trobo uns elements decoratius molt bonics. A més a més, les espelmes són grans i poden estar cremant durant hores...

Hi ha gent que també compra una espècie de "roscos" per penjar a la porta. A la següent foto podeu veure'ls a la paret de la paradeta. En aquest cas concret, són força senzills. Però a l'igual ue en en cals dels centres amb espelmes, també hi ha molta varietat, per satisfer els gustos de cada persona.

I és que... només falten 4 setmanes pel Nadal! Cal preparar-se per celebrar-ho ben celebrat! ;-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es original com els alemanys amb aquets centres de quatre espelmes celebren l'arribada de l'advent, això demostra lo catòlics que són. Aquí per molt cristians que siguin no fan rés de rés, només els nens amb el tió i el calendari de les 25
finestretes amb xocolate, van esperant l'arribada de Nadal.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Jo ja tinc la Nadala, i tu?
Son preciosos aquest centres i fa molt Nadal. Suposo que en deus haver comprat un, si es que t'agraden tant.
A mí m'encanta el temps de Nadal, tot i les mancances que corren pel mon.
Assumpció.