dilluns, 30 de novembre del 2009

La tassa del ponx infantil

L'altre dia, quan vaig visitar per primer cop aquesta temporada un mercat de Nadal (en alemany: Christkindlmarkt), vaig provar el ponx infantil.

Com que tradicionalment fa fred per aquestes dates, és típic que en aquests mercats la gent begui begudes calentes per escalfar-se. La típica és el Glühwein, del qual us en vaig parlar l'any passat. He de dir però, que és una beguda que calenta no suporto, si bé freda la trobo gustosa i interessant. Dec ser rara.

La gent em va recomanar provar el ponx infantil, que no té alcohol. Té gust a most calent amb algunes espècies. El vaig trobar força bo! També vaig provar una altra beguda a base de poma i canyella.

Una de les coses interessants d'aquestes begudes, és que són servides en tasses de debò. Es paga un euro de fiança, que es recupera en el cas de tornar la tassa. La tassa amb la que em van servir el ponx la vaig trobar molt xula, amb una decoració totalment nadalenca. Així que no vaig poder evitar quedar-me-la... ;-)

Us agrada la tassa? Us l'haguéssiu quedat? ;-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Natalia
Em dic Elisabet i soc catalana, fa 5 mesos que visc a Alemanya.
Avui he trobat el teu blog i deben viure a prop, jo visc a Ottobrunn.
si vols m'escrius el meu mail es : ardo2506@yahoo.es

Una abraçada
Elisabet

Anònim ha dit...

Per suposat que m'hagués quedat amb la tassa, doncs és molt bonica amb aquesta decoració Nadalenca, el ponx deuria estar boníssim. A mí també m'agraden més les begudes sense alcohol.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

M'encanta aquesta tassa. Jo també me l'hagués quedat!.
I m'agraden les coses nadalenques.
Assumpció.