divendres, 6 de novembre del 2009

La castanyada 2009

L'any passat vaig celebrar el Halloween amb tota la gent i vaig quedar una mica sorpresa, ja que els alemanys de festa no són tan animosos com ens podríem imaginar. Així que aquest any, vaig optar per no deixar-me envair per la tradició americana i vaig preparar-me la festa d'una altra manera.

Primerament, vaig fer uns panellets que van quedar la mar de bons! (modèstia a part). Com que em van dir que era imprescindible disfressar-se, ho vaig fer de castanyera; és el que sempre havia vist al col·le! Visca la castanyada! ;-)

Es va fer un concurs de disfresses. Hi havia zombies, vampires i vampirs, bruixes, verges, banquers sense escrúpols, lladres, mòmies, bolets verenosos, serps, personatges creatius, etc. Jo, de castanyera, no vaig rebre ni un sol vot. Suposo que és perquè vaig dir que em negava a celebrar Halloween! ;-P

El guanyador del concurs, no va ser però cap personatge esgarrifós, sinó un simpàtic ós amorós, que podeu veure a la foto.

L'ós està molt graciós. A mi em recorda més a Carnaval que no pas al Halloween esgarrifós, que apareix per la televisió. I em pregunto, on té els braços aquest ós? Mmm... Suposo que no els necessita per res! ;-P

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Si el any passat veu celebrar el Halloween, aquest any tocava celebrar la castanyada, així que visca la castanyada i la teva disfressa de castanyera!, això sí...els panellets que vares fer els hi deurien agradar força a tots els teus amics.
Ah!!! també visca el "ós amorós" un peluix molt guapo que no té rés a veure amb les disfresses esgarrifoses dels teus amics.

Mª Rosa

Anònim ha dit...

La disfressa més original, per descomptat; l'os amoròs. Les meves felicitacions a l'autor d'aquesta obra d'art!!!
Ara, que un 10 per a tú. Sí senyor!
Moltes felicitats pel teu disfràs que per mi va ser el millor, tot i que no tingués cap mèrit ni de fer-lo ni d'original.
I que reivindiquis la castanyada fins i tot m'ha emocionat.
VISCA LA CASTANYADA!!!
Assumpció