dimarts, 10 de novembre del 2009

Instal·lant la decoració nadalenca

Diuen que cada any el Nadal arriba abans... Creia que tot això era cosa de màrqueting, però aquest any he canviat d'idea.

Des que fa un parell de setmanes van canviar l'horari d'estiu pel d'hivern, es fa fosc abans de les 17.00. És a dir, és fosc gran part del dia! A més a més, cada vegada fa més fred, ja que l'hivern es va apropant silenciosament.

Així doncs, he arribat a la conclusió que les llums de Nadal creen un ambient càlid dins la foscor de l'hivern. No he pogut resistir la temptació i... n'he comprades! I encara us diré més... Les he instal·lades!

Tot i que s'haguessin pogut posar a l'exterior, de cara als veïns, he optat per posar-les decorant la vivenda. M'agrada com queden!

I ja sé que estem al novembre, però suposo que degut a les hores de foscor i al fred, en general la gent posa llums a partir d'ara i fins al febrer!

Estic contenta amb les meves llums! :-)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Les llums donen vida i color a tot arreu, dons més les de Nadal, que amb el fred donen la sensació d'un ambient càlid. El Nadal és a prop i que millor que tenir aquestes boniques bombilles per més temps, a més es veuen per dins i per fora, t'han quedat força bé.
Visca el Nadal que ja el tenim aquí!!!

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Són maques les llums i m'encanten com queden al emnjador!
L'any passat en vaig comprar per posar al balcó però l'endoll és tant antic que no hi puc acoblar res i es van quedar al calaix dels records. A veure si aquest any les puc posar i si algú em dóna un cop de mà.
Assumpció.