dissabte, 14 de novembre del 2009

Fruiteries ambulants

Una de les coses que més em va impressionar la primera vegada que vaig passejar per Munic, és que per tota la ciutat hi havia parades de fruita ambulants. I vaig trobar coses curioses:

- Venen fruita de temporada.
- Si és temporada d'espàrrecs, venen també espàrrecs! (molt apreciats entre la població alemanya)
- El tendal acostuma a tenir ratlles grogues i vermelles (com la senyera catalana!) o vermelles i blanques.
- La fruita només la toca el venedor.
- La serveixen a pes en bosses de paper en forma de con.

Jo les trobo unes paradetes cuques, que donen un aspecte més tradicional i clàssic a la ciutat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No sé que tenen les parades o mercadillos, que venguin el que venguin ens agrada tant i és que tenen un encant especial que t'invita a comprar, en aquest cas fruita que es veu tant apetitosa, sobretot a l'estiu que hi ha més varietat de tot.
M'agrada el tendal que recorda la senyera catalana.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Em fa molta gràcia, jo he comprat en aquesta parada. Les parades de fruita són molt maques perquè tenen molt de colorido.
Assumpció.