dijous, 26 de novembre del 2009

El títol ja ha arribat

El dia 30 de gener del 2006 vaig defensar el meu projecte final de carrera i em vaig convertir en una enginyera en informàtica. Va ser un dia molt emocionant, on els nervis corrien amunt i avall. Per sort, tot va anar molt bé i vaig donar per finalitzada la meva etapa universitària.

Aquest mes de novembre, ha arribat una carta conforme puc anar a buscar el meu títol! Quasi 4 anys més tard! Per fi podré presentar-lo enlloc d'haver-me d'avergonyir amb el resguard de les taxes. I dic avergonyir-me, perquè tot i que a Espanya és un comprovant legal d'haver finalitzat la carrera, a Alemanya segur que se l'han mirat amb cara rara...

Segons tinc entès, a Alemanya els títols oficials els donen uns mesos després d'haver finalitzat satisfactòriament els estudis. A Espanya les coses van amb més calma. Però ara ja és igual! Quan per Nadal vagi a casa a visitar la família, podré recollir personalment el meu títol i presentar-lo de la forma esperada.

Us poso una fotografia del gran dia en que vaig convertir-me en enginyera en informàtica. La fotografia no es gaire bona, de fet és dolenta. Però com a record, és genial!

Finalment tindré el meu títol... Només he hagut d'esperar quasi 4 anys... Quasi res! Gràcies!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs, moltes felicitats per el títol tant esperat i que per fi ha arribat, només ha trigat gaira bé quatre anys.
Aquí a Espanya amb tot l'oficial es passant bastant, per això tenim aquest refrant que diu "las cosas de palacio van despacio".

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Quin dia!! Va ser molt emocionant i ho vas fer molt però que molt bé!!. ja veus; tot arriba un dia o altra.
Espero que ara que el tens et serveixi per alguna cosa.
Assumpció.

Jose Luis ha dit...

¡¡ Felicidades, Natalia !!

Que envidia.

:-)