dissabte, 12 de setembre del 2009

Trucada a la Policia

Moltes de les vivendes alemanyes, tenen una habitació comuna en el soterrani per a guardar les bicicletes i una altra per tenir-hi la rentadora.

En el nostre cas hi ha quatre rentadores en la mateixa sala. Total, que dilluns vaig fer una rentadora i quan vaig anar a recollir la roba, n'hi havia una altra que estava en marxa. Dimecres vaig fer una altra rentadora i vaig comprovar com el veí encara tenia la roba allà dins: se l'havia deixat? Dijous encara hi era i divendres també!

Em vaig preocupar. Vaig trucar a la porta del veí, però ell no hi era. L'home viu sol, així que vaig pensar que potser li havia passat alguna cosa i per això no havia pogut recollir la roba de la rentadora.

Vaig preguntar als veïns. Ningú havia vist aquella setmana a l'home i el seu cotxe estava en el Parking. Així que vaig trucar a la Policia. Als pocs minuts van venir un parell de policies i van comprovar que la roba seguia a la rentadora. Després de trucar a la porta sense èxit, van marxar.

Als pocs minuts, va trucar la policia per telèfon per dir que havien localitzat a l'home a través d'una trucada al seu fill: Estava de vacances al llac Chiemsee.

Al vespre, l'home va tornar a casa i va recollir la correspondència que tenia a la porta. La rentadora però, no la va buidar. Suposo que sap que haurà de llençar la roba i deu preferir fer-ho amb el dia per davant que no pas al vespre.

Encara bo que va ser una falsa alarma! Però... renoi! Quines preocupacions que dóna oblidar-se la roba dins de la rentadora i marxar de vacances!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hi ha gent molt despistada. Però si aquest home viu sol, té roba a la rentadora i també el cotxe és al garatge, et pots pensar el pitjor.
Vas fer molt ben fet en trucar a la policia

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Si els alemanys no fossin tant solitaris i tant poc comunicatius, algun veí n'hagués sabut alguna cosa. Per altra banda, no emsembla tant estrany que pugui passar una cosa així, tenint en compte que la rentarora no es troba dins el pis.
potser algú pensarà que dic una tonteria, però tots tenim dret a ser despistats, si es que ho sóm!
Assumpció.