divendres, 31 de juliol del 2009

Mosquits!

A mida que les temperatures pugen i la humitat persisteix, apareixen els mosquits. Sembla que s'hagin estat amagant sota les pedres dels rius i que es preparin per un deliciós i sanguinari àpat, gentilesa de les persones humanes... Au! Fan mal!!

Doncs sí, hi ha mosquits amenaçadors per tot arreu. Però he trobat la solució ideal!

Una petita làmpada amb la llum ultraviolada, que s'encarrega d'atraure especialment els mosquits i les papallonetes nocturnes que amaguen els ous per tota la cuina.

És una solució adequada per totes les butxaques, ja que el seu cost està al voltant dels 10 i 15 euros. I diuen que és més adequat que utilitzar esprais, ja que és més ecològic...

Si us molesten els mosquits... Aquí teniu una possible solució! Jo no la recomanaria per un dormitori, ja que fa força llum. Però si es col·loca fora del dormitori, els mosquits que us vulguin menjar, se sentiran atrets per la llum i s'oblidaran de vosaltres!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

És una bona solució, jo fins i tot m'he comprat parxes a la farmàcia, ja que aquest any n'hi han i tinc com un clauer que fa un sorollet per allunyar-los, però no hi ha manera, sempre vaig picada per aquests vampirs anomenats mosquits.
Si aquesta llum funciona val la pena mirar si per aquí en venen, jo els he vist en restaurant o tendes en tamany gran.

Mª Rosa.