dissabte, 23 de maig del 2009

L'Alícia es casa!

Qui ho hauria de dir! L'Alícia es casa!!!

La veritat és que és una d'aquelles notícies que no t'esperes... Creus que pertany a aquell grup de gent "lliure" que prefereix no tenir cap mena de contracte amb altres persones... i ara... zas! Es casa!! :-)

Sincerament, he de desitjar-li que li vagi tot molt bé i felicitar al nuvi, que crec que oficialitza la seva relació amb tota una joia! :-)

L'Alícia em va ensenyar a patinar, em va ajudar a escriure cartes als Reis, em va fer vestidets per a les meves nines...

Tot són bons records quan penso en ella... Així que tot i que la foto potser no és la millor (la propera vegada us esforceu una mica per somriure tots dos), espero que a partir d'ara tot us continuï anant tant bé com fins el dia d'avui... Esperem que els vostres desitjos es facin realitat.

Moltes felicitats a tots dos!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que ho vegi l'Alícia el dilluns.
Tant per a ella com per a nosaltres: Un cap de setmana per recordar! No n'hi ha gaires com aquest!
Assumpció.

Alícia ha dit...

Hooola, doncs moltes gràcies per tot el que dius. Està molt bé que tinguis bons records de totes aquelles coses que feiem quan érem nenes. Jo també en tinc, de bons records!

Petons

alícia