dijous, 28 de maig del 2009

Comença el WGT 2009

Avui comença a Leipzig el festival Wave Gotik Treffen... Els concerts però, no comencen fins demà...

Jo ja tinc l'entrada pels concerts i pel càmping! :-)

Esperem que tot vagi bé i que pugui gaudir dels concerts, gràcies als taps per escoltar música...

Encara no sé què aniré a veure, tot i que hi ha grups que em faria realment gràcia veure, com My Dying Bride, Opeth, Hollenthon, Lacrimas Profundere, Samael, VNV Nation, ASP,... Però com que molts grups toquen al mateix temps, s'haurà de decidir i anar a veure els que no coincideixin!

A Leipzig hi falta gent! ;-)


Web oficial: http://www.wave-gotik-treffen.de/

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Està molt bé sortir de la rutina i desitjo que gaudeixis del festival de concerts amb tots aquets grups que anomenes.
Ja ens explicaràs com a anat tot. Que tinguis també bon temps.

Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Ja em diràs què tal els taps. I a veure si vas a més concerts que l'any passat, que em sembla que ho aconseguiràs.
Que el temps també acompanyi, que sempre hi té la última paraula.
Ja veurem fotos, espero...
Assumpció.