dimecres, 6 de maig del 2009

Auer Dult

L'Auer Dult és un fira-mercat que es munta a la plaça Mariahilfplatz de Munich tres vegades a l'any: a la primavera, a l'estiu i a la tardor.

És un com un mercadillo en el que es poden comprar objectes quotidians, com per exemple barrets.

Si el que es vol, es comprar objectes de porcellana per la casa, aquí és el lloc ideal! Hi ha moltes parades amb aquesta mena de productes. He vist realment objectes macos. Per exemple, tot ple de pots per guardar-li patates, cebes, all, sucre, sal, etc... Això sí, el preu millor no mirar-lo... El potet petit valia 22 euros! I el gran més de 60!

Diria que la ceràmica i la porcellana era el que més abundava... Però sempre amb un estil decoratiu que feia que miressis atentament les parades!

Em va impressionar una botiga que tenia tasses amb noms, ordenats alfabèticament. Evidentment, hi havia tots els noms en Alemany, però també hi havia noms en altres idiomes! Lamentablement, no vaig trobar cap "Natalia" ni "Natàlia", sinó m'hagués comprat una tassa! ;-)

També és possible comprar tota mena d'objectes de vímet.

En aquest mercat, no només es poden comprar coses per la llar... També es pot menjar! Per exemple, es pot menjar peix... A mi la foto em recorda a les pel·lícules de Boy-Scouts americans, on cadascú té un peix clavat en un pal i el cou al damunt del foc... :-)

Per cert, aquestes parades de peix també es poden trobar a l'Oktoberfest, d'on són un dels elements més típics i tradicionals.

I després del plat principal venen els postres... Em quedava meravellada mirant aquestes delicioses fruites, glassejades o cobertes de xocolata... Mmm... Alimenta només de veure-ho! :-)

Si voleu informació precisa de quan és la propera Auer Dult, podeu consultar la seva pàgina web.

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'encanten els "mercadillos" i gaudeixo comprant coses.
Tot és tan car? llàstima perquè tenen coses precioses.
M'ha fet gràcia la parada del peix i les postres són una passada. Tenen molt de gust en presentar aquestas broquetas de fruita que se't fa la boca aigua.

Mª Rosa.