dijous, 9 d’abril del 2009

M'agrada escriure en colors...


L'eina per escriure universal i multifuncional, que no falta a cap casa ni a cap oficina alemanya, és un munt de retoladors Stabilo!

Disponibles a totes les botigues i en diferents formats: en paquets multi-colors de 10 o de 25, de venda individual, etc. Van bé per escriure i especialment bé per destacar textos en diferents colors...

Sempre m'ha agradat tenir apunts amb colors, però sempre havia utilitzat bolígrafs i retoladors d'altres marques: Pilot, Inoxcrom, Bic, etc. A Alemanya la situació és diferent, perquè els Stabilo són el rei del mercat de l'escriptura!

Des de que estic aquí, els meus apunts d'alemany són molt més acolorits que els de la universitat! I tot gràcies als retoladors Stabilo... :-)

5 comentaris:

Jbrinx ha dit...

Es això publicitat encoberta? o directa?

Natàlia ha dit...

Diria que publicitat directa, però sense veure'n ni un duro! :-P

Anònim ha dit...

Aquí també es venen els retoladors Stabilo, però els que tenen més prestigi a Espanya són els Staedtler, els Edding també van força bé.
Els textos fets amb diferent colors
sempre són molt més bonics i animats.
Que gaudeixis d'aquets dies de festa.
Mª Rosa.

Natàlia ha dit...

Els Staedtler també m'agradaven molt! Però aquí es porten menys... :-P

Jose Luis ha dit...

Con cuatro colores ya paso, Natalia, pero gracias, jeje.

:-P