diumenge, 8 de març del 2009

Esport escolar

Em preguntava quina mena d'esports fan els escolars en aquests països... La setmana passada ho vaig poder comprovar...

Fan competicions d'esquí! Naturalment!

Em va agradar veure-ho i molta gent mirava què feien els nanos. Per mi, va ser com recordar l'època d'esports escolars... però amb altres esports!

Com que la primavera ja s'acosta, es pot veure com hi havia gent que esquiava en màniga curta i la ruta que havia quedat marcada al terra...

Suposo que estan adaptats a les possibilitats de cada país...

A la següent foto i surto jo amb el meu súper estil de mosca... Cada vegada que em miro amb el casc, les ulleres i les altres proteccions, ho trobo divertit!


En fi, miraré aquestes fotos pensant que la primavera ja està quasi aquí...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Trobo preciós els paisatges de neu amb un bon dia de sol. A la foto és veu com vas agafant estil amb el snowboard, el pròxim any ja seràs una experta.
Aqui fa molt bon temps, al sol fa força calor i això vol dir que és temps de constipats. Els atmellers ja estan tots florits, però al Pirineu aquest últims dies ha nevat.
Els alemanys és posant enseguida de màniga curta i nosaltres encara ven entrada la primavera anem amb jaqueta. Són curioses les diferencies d'un país a l'altre, el estar o no acostumats al fred.

Que t'ho passis força bé aquesta primavera amb l'esport de neu.
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Maca la foto!
Jo continuu pensant que ha de ser més fàcil esquiar que fer l'snowboard i potser m'equivoco. Bé, ambdues pràctiques tenen les seves peculiaritats i dificultats, ho sé, però a mí em faria més por l'snowboard.
Bon proper cap de setmana.
Assumpció.