divendres, 13 de febrer del 2009

Proteccions pel mal temps: Die Regenhaube

Ja ho he vist més d'una vegada! Habitualment en dones grans, que suposo que volen aprofitar el pentinat de la perruqueria o volen seguir perfectes encara que faci mal temps...

Per protegir-se de la pluja i la neu, aquestes dones porten un barret-protector, anomenat Die Regenhaube, com el de la fotografia... En la majoria de casos però, és de plàstic transparent. Segurament, ofereix una protecció ben pràctica, ja que a diferència dels paraigües, les mans estan lliures per poder fer altres coses.

Hi ha dones però, que directament porten un gorro de dutxa, cosa que a mi em sembla força estranya. Suposo que el gorro de dutxa deu ser més fàcil de comprar!

Aquestes alemanyes són ben peculiars... ;-P

3 comentaris:

Anònim ha dit...

En una de les llibreries que vaig anar n'hi havia una dona que en portava un, do gorro d'aquests. La dona era gran. Jo, es clar, vaig fer una fotografia, i encara que la volia retratar a ella, la vaig fer general, perquè ella no se n'havia d'adonar.
Tants prejudicis com tenim aquí, allà no hi són.
Assumpció.

Natàlia ha dit...

Precisament avui he vist una persona en bicicleta, portant una d'aquestes gorres.

Em sorprèn.

Anònim ha dit...

En sembla molt bé aquest barret-protector, no hi ha rés com anar amb les mans lliures i quan vas amb paraigües és força empipador, sobretot si fa vent.
Ara bé, portar un gorro de dutxa ho trobo francament bastant estrany per no dir redícul, però si aquesta gent no tenen prejudicis dons en sembla perfecte.
Tenir prejudicis és part de la educació que hem rebut cada un , en aquest cas, cada país.

Mª Rosa.