dimarts, 10 de febrer del 2009

Pito, pito... colorito!

Ahir vaig tornar a les classes d'alemany, després de les meves vacances hospitalàries.

Em vaig trobar un test. Com que no havia tingut ànims per mirar-me res del llibre, em vaig trobar que tocava fer un exercici amb "Konjuntiv I". No en tenia ni idea, així que vaig optar per omplir els buits a l'estil "Pito, pito... colorito". Espero que el professor no s'espanti amb les meves respostes, ja que crec que me les vaig inventar totes!

Una setmana de classes perduda i em costarà feina recuperar-ho... Paciència. Per sort, el "Konjuntiv I", s'utilitza només quan es parla de forma indirecta i en casos molt concrets. Així que tampoc és una gran pèrdua... ;-)

Com a nota curiosa... la meva mare va entrar a classe!! Va estar allà tota una hora sencera! No va entendre ni papa, però li va agradar... I jo que esperava que el professor li digués que no podia estar allà, i resulta que li va dir que sí que podia!

Evidentment, la meva mare va estar molt contenta... I jo també, al veure que la meva recuperació va endavant i a tota màquina! :-)

3 comentaris:

Alícia ha dit...

Hola, hola, me n'alegro que tot vagi vent en popa a tota vela. Ahir et vaig escriure però no es va penjar bé el meu comentari. De vegades em passa i com que no tinc molt de temps...

Bé, ara a recuperar-se!!

alis

Anònim ha dit...

Natàlia, no sé què passa que últimament no puc escriure al teu bloc. Per si no em deixa un altre cop seré breu...

QUE ET MILLORIS!

Alícia

Anònim ha dit...

Veig que ja has tornat a la rutina de cada dia, això és bo i de mica en mica et posaràs al corrent de les classes d'Alemany. Ja és estrany que deixesin entrar a la teva mare a classe, però sempre hi han bons professors, encara que la teva mare no entengués rés, l'hi deuria agradar força compartir les classes amb tu.

Desitjo que la teva recuperació segueixi anant tan bé com fins ara.
Mª Rosa.