divendres, 20 de febrer del 2009

El dia de la corbata

En motiu dels Carnavals i arrel d'una tradició regional, ahir les dones podien tallar la corbata a qualsevol home!


Total, que ahir vaig estar buscant homes amb la corbata tallada i no en vaig trobar ni un!

El que vaig notar però, van ser un parell de coses:

- Molts homes anaven amb el traje de treballar, ben elegants... Però sense corbata!

- Altres homes anaven amb el seu traje de cada dia... i la corbata més horrible que van trobar a l'armari, la més vella i lletja... Segur que aquests haguessin desitjat que algú els hagués tallat la corbata, però possiblement les dones van pensar que era massa passada de moda i que amb allò ja havien fet prou el ridícul!

Més desafortunat però, va ser el cas d'una dona que li va tallar la corbata a un client. El client es va queixar i en conseqüència, la dona va haver d'abonar 20 euros per poder comprar una nova corbata...

Curioses tradicions...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cada dia s'aprèn alguna cosa i aquesta de la corbata és ben graciosa. Jo tindria ganes de tallar-ne alguna però segurament no ho faria, no fós cas que em trobés com la dona que descrius; li va sortir cara la broma!.
Assumpció.

Anònim ha dit...

Estem aprenen moltes tradicions d'Alemania, aquesta és molt divertida, però no se sap en quines conseqüencies es pot acabà.
Per el home això és una bona solució, per desprendre's de la corbata que menys li agrada, sinó li talla'n se la talla ell mateix.

Aquí teníem aquesta tradició de tallar la corbata en els casaments.

Que passis un bon cap de setmana.
Mª Rosa.