dijous, 18 de desembre del 2008

Weiße Weihnachten

Avui m'he despertat abans que sonés el despertador, amb els nervis de saber que avui volo cap a casa! :-)

I he obert la persiana i m'he tornat a trobar un paisatge blanc, blanc... Hi ha una mica menys de neu que la setmana passada (a la foto) però aproximadament, el que veieu a la foto és el que he vist quan he obert la persiana.

Fixeu-vos que la foto està feta amb flaix perquè a aquestes hores no hi ha prou llum per apreciar-ho tot bé... :-)

Suposo que aquest Nadal serà blanc a Alemanya. Companys de feina em van comentar que de petits, el que més els agradava del Nadal és que fossin blancs... Em van dir que darrerament, no tots els anys són blancs... Però aquest any sembla que sí que ho serà! (I que consti que parlo de la neu, no de la fluixa temporada del Real Madrid!)

En fi, em perdré el Nadal blanc a Alemanya... Que per cert, el plat típic de Nadal pels alemanys és l'oca!!

D'oca en oca... i tiro perquè em toca! A Barcelona hi falta gent!!! :-)
Fins després!! ;-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I aquí tots t'esperem amb els braços ben oberts.
Ja sento l'olor de la sopa de ceba!
Aquí trobaràs bon temps però dies enrera feia molt fred. Fins d'aquí a una estona!
Assumpció.

Anònim ha dit...

¡ SÍ ! tornes a casas com els torrons, benvinguda de tot cor, ara estaràs flotant en un núvol, sentin a tot hora parlar el teu idioma i no l`Alemany.

Una foto molt blanca,la que has ennviat, aquí la neu també s`ha fet notar a cotes molt baixes, és un any de neu, en castellà es diu "año de nieves, año de bienes", a veure si és veritat.

Quan llegeixis aquest comentari, ja estaràs amb els teus, dons que t`ho passis, molt molt molt bé,
i que siguis molt feliç.

Fins aviat.
Mª Rosa.

Josep Mª ha dit...

Benvinguda de nou a la nostra Terra, Catalunya.
Si per aquestes dates tornen els torrons i les llaminadures, en el teu cas no podria haver estat de un altra forma amb lo dolça que tu ets.
Josep Mª