dimarts, 23 de desembre del 2008

L'enemic invisible

Hi ha una cosa que a Catalunya està força arrelat i a Alemanya no: L'amic invisible.

Com que els regals de l'amic invisible acostumen a ser graciosos, a la feina el vam anomenar "l'enemic invisible". El meu amic va anar fent aparicions esporàdiques pel meu blog, desconcertant-me totalment, sense donar cap mena de pista. Així doncs, es nota l'experiència del meu amic invisible... ;-)

M'agradaria fer un petit reportatge dels millors regals que van aparèixer en l'esdeveniment de l'any. Però no sé si als companys els farà gràcia o no aparèixer al meu blog, així que de moment, em contindré... Ho intentaré, ja que hi ha regals que són autènticament obres creatives.

De totes formes, no em puc resistir a posar la foto del regal que a mi més em va impactar. Això sí que és d'un autèntic enemic!!! :-P

Endevineu de què es tracta?

Són panyals amb autèntiques caquetes de nen petit!!! Eren de la nit anterior! El noi al qui li va tocar com a regal, va dir que feia una mica de pudor i tot!

El pare de la criatura, sent realment "amor de pare"! Deu estar orgullós de les caquetes del nen i les va voler compartir. I què hi ha millor que entregar-ho en forma de regal!!!

Sens dubte, va ser EL regal! :-)