diumenge, 28 de desembre del 2008

Em quedo a Catalunya!

Ja s'acaben les meves vacances a la meva terra i demà hauria de volar de tornada cap a Alemanya.

Avui, com que el dia està lleig i el meu estómac està realment tocat (i mig enfonsat), he optat per revisar les fotos que vaig fer la setmana passada a Palamós.

Són fotos que semblen tretes d'un paisatge d'ensomni, en un dia en el que el temps acompanyava totalment...

Aigües cristallines, arbres completament verds, casetes marineres, ocells per tot arreu, roques, mar tranquil,... Veig tot això i em relaxo...

Si vull veure més ocells i seguint-me relaxant, puc mirar aquesta altra foto:

Si el que vull veure és un petit poble pescador perfectament conservat des de fa anys i anys, puc mirar aquesta altra fotografia:


S'ha de dir que el poble pescador té pedruscalls enlloc de sorra, però es respira tranquil·litat...

Totes aquestes fotos són de Palamós, un dels pobles més macos de la Costa Brava...

Veient aquestes fotografies i amb tot el que he gaudit aquest Nadal menjant amb la família i els amics, ho tinc decidit! Demà no agafaré l'avió i em quedaré a Catalunya! :-)

Això és la meva terra! Per tant, que no em busquin pas a Alemanya, que jo em quedo a Catalunya!! :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quines fotos més boniques de Palamós, encara que a la Costa Brava hi han més calas i pobles bonics com Begur, Llançà, Sagaró
i sobretot Calella de Palafrugell.

Així que et quedes, ho has decidit avui dia 28 ? quina casualitat, hem penso que és el dia dels innocents.
Però estaria molt bé que et quedessis, a mi en feria feliç sobretot per els teus pares que estarien encantats de la vida.
Però has de prendre les teves pròpies decisions, i és la teva vida. Alemanya també és molt bonica, deixant a part el temps d`hivern, que és massa fred.
Tu t`hi has adaptat força bé i en tres horetes, aquí sempre tindras la teva terra, família i amics, esperan-te.

Que tinguis un bon viatge i fins la propera.

Petons
Mª Rosa.