dimarts, 23 de desembre del 2008

Els ous Kinder sorpresa

La meva amiga invisible volia sorprendre'm i volia regalar-me quelcom relacionat amb Alemanya. Va trobar el regal ideal: Els ous Kinder sorpresa!

Com que feia anys que no en menjava cap, avui he decidit fer un petit reportatge amb un dels ous que em va regalar, com a forma de descansar després d'estar una estona estudiant alemany...


Els ous venien decorats amb uns llacets ben xulos de tots colors, dins una caixa totalment nadalenca. Una vegada he obert l'ou seleccionat, he trobat la sorpresa!


De petita sempre havia necessitat que els adults m'ajudessin a muntar la joguina. Així que he mirat si les instruccions eren prou clares per poder-ho fer jo mateixa, sense necessitar ajuda externa...


I sí!! He aconseguit muntar la meva sorpresa! Ha resultat ser un cotxe transformable en gos... :-)

I ara, quan miro aquestes fotos em pregunto quina edat tinc! Són aquella mena de detalls, que et transporten a la infància i que et fan perdre la noció de l'edat... jejejeje... A que és bonic tornar-se a sentir com un nen? Amb els meus ous kinder sorpresa, gentilesa de la meva amiga invisible, ho he aconseguit! ;-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

La veritat és que els regals dels nostres amics invisibles, que no enemics, que ens fem el 31 de Desembre no són tan pudends ni tan poc originals com els que es feu a la teva empresa, encara que es clar deu ser en el sentit de riure una miqueta i així passar una bona estoneta, hi han gustos per tot .
Desitjo que els nostres regals hagin estats acollits amb la mateixa il•lusió que els vàrem fer. En el nostre cas , el teu regal a més de ser molt bo , ens va fer molta il•lusió per haver-te recordat de nosaltres.
Mª Rosa