dilluns, 1 de desembre del 2008

Descobrint els músculs

Després de la sessió d'snowboard d'ahir, avui he redescobert tots els músculs del cos.



He descobert un munt de músculs que ni recordava. Diria que quasi tot el cos em fa mal. I m'he llevat amb un dubte filosòfic molt important...

"Tot em fa mal" ("Mir tut es weh", com dirien els alemanys).

Aquesta frase la he sentida dir tot sovint a la gent gran.

La pregunta del dia: Què deu sentir la gent gran? Deuen sentir el mateix dolor que jo sento ara mateix?

He comprovat que he tingut dificultats per obrir una porta pesada, per obrir una ampolla d'aigua, per seure a la cadira, per riure, per moure el cap, no puc aixecar els braços,... És com una petita tortura! Evidentment, sé que tinc la mateixa força que tenia dissabte per obrir una ampolla o una porta tranquil.lament, però el cas és que avui no puc. Els meus músculs estan "de mala cara" i em demanen a crits que els deixi descansar que es volen recuperar!

És això el que passa quan ens fem grans? És fer-se gran com tenir agulletes perennes?

De totes formes, estic contenta de veure que vaig fer treballar tots aquells músculs i que ara s'estan posant més forts! :-) I confio en que demà o demà passat ja no em farà mal res i podré fer vida normal. Avui, però sóc una iaia-patata! :-)

Ah! No us preocupeu! No és la primera vegada que tinc agulletes i tampoc són res greu. Simplement, feia molt de temps que no recordava que tenim músculs per tot el cos! :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

! Paciència¡, és el que requereix les agulletes. En una setmana estaràs com nova.
I no pateixis per quan siguis gran
amb el dolor dels ossos, cada persona ho viu de diferent forma amb més o menys dolor, amb medicaments o sese, el que importa és cuidar-se de jove per tal que l`esteoporosis no avanci més del compte, menjant aliments rics en calç. Cuidat i viu la vida, que la medicina avança dia a dia.

¡Sorpresa! avui he rebut la teva felicitació de Nadal, amb el sobret d`herbes. Segur que m`agraden, dons totes les infusions m`encanten.

Moltes gracies
Mª Rosa.

Anònim ha dit...

Aquesta setmana descans d'agulletes per a mí. No faig gimnàs ni res. A mí les agulletes em maten, i se m'enpalmen les del gimnàs de Dimecres amb les deles excursions de Dissabte, i en tota la setmana no serveixo per a res.
He fet de tot però es veu que no tenen remei.
Tot i que és molt desagradable, almenys saps que no és res dolent, només que el cos reaccciona amb alguna cosa a la que no hi està acostumat.
Tres dies i estaràs com nova...
I amb el pas dels anys sí que es van tenint dolors nous.
No em puc imaginar que deu ser tenir 80 anys perqué les cames... quin mal!!!

Anònim ha dit...

Tranquila, jo vaig a un cau i quan tornes d'una sortida et fan un mal les cames... Que no es pot soportar!
Són les consequencies de fer esport, caminar, o corre tot el dia amunt i avall.
D'aquí dos dies ja ni t'enrecordaràs del dolor.
Molts petons.

Anònim ha dit...

Tranquila, jo vaig a un cau i quan tornes d'una sortida et fan un mal les cames... Que no es pot soportar!
Són les consequencies de fer esport, caminar, o corre tot el dia amunt i avall.
D'aquí dos dies ja ni t'enrecordaràs del dolor.
Molts petons!:D XD XD XD