dimecres, 3 de desembre del 2008

Com tenir més salut?

Ahir van explicar a la ràdio la fórmula ideal per evitar refredats:

- Rentar-se les mans 5 vegades al dia (redueix les possibilitats de posar-se malalt un 50%)
- Practicar sexe (posa en forma el sistema immunològic)
- Tenir una actitud positiva davant la vida

Pel que sembla, tot i que no se'n sap el motiu, la gent depressiva té més refredats i infeccions.

Em va semblar realment curiós i ho he volgut compartir amb tots vosaltres. Jo creia que influïa passar fred de tant en tant, però sembla que és molt més senzill! :-)
(Bé, podria ser que passar fred a casa tingués alguna influència positiva!)

La que més m'agrada és la d'actitud positiva. Sí senyor! Si és que resultarà que podem controlar fins i tot la forma en la que ens posem malalts... mmm... Per pensar-s'ho! :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tot i que és difícil mantenir una actitud positiva, bé que ens hi hem d'esforçar perquè crec que és totalment cert això de la bona actitud i menys problemes de salut.¨Hauríem de portar com una capa protectora per poder filtrar tot allò que no ens interesses però en aquest món en el que ens ha tocat de viure, és a vegades bastant complicat.
Almenys intentem no buscar problemes quan no en tenim, que a vegades sembla com si els demanem a crits.
No me n'he pogut estar de dir-ho.
Que tinguem bon dia!
Assumpció.

Josep Mª ha dit...

Curios el tema!!!, ara bé sí algun cop et constipes no ens ho comentis sinó podrem pensar alguna d'aquestes tres coses:
1-La Natàlia no es renta gaire les mans, ejem, ejem!!!!
2- La Natàlia no "esquia" prou tot i està envoltada per la neu, je,je,je!!!!, no oblidis mai aquest rodolí:"sabado sabadete camisa nueva y p....te, com a mínim!!!.
3- La Natàlia esta triste, això mai de la vida, recorda que ets la pubilla de Can Girona-Lleonart.

Collons!!! jo no em constipo mai , haura de romiar per quina de les tres coses serà?, ja,ja,ja!!!!
Salut, avui com la teva Mara no m'he pogut estar de intervenir.
Josep Mª

Anònim ha dit...

Pues a mi lo que més m'interessa es lo de practicar sexe... i crec que a tu també pilla... eh?????? per aixó estás sempre bona jajajaj

Anònim ha dit...

Tot i te a veure, però jo crec, que es produeix en el nostre organisme, una infecció que es transmet d`una persona a l`altre, causada per els virus, o una corrent d`aire, pasar fred i esclar s`ha de tenir el sistema immunològic en forma per no agafar infeccions.
Ara bé una persona amb actitud positiva, sempre té més defensas
en el organisme, que una, amb actitud negativa.

Mª Rosa.