diumenge, 21 de desembre del 2008

Aparcament a la catalana...

Aquest és el meu primer Nadal de vacances a Catalunya, però jo continuo avaluant les diferències entre Alemanya i "la meva terra".

El primer dia, em vaig retrobar amb l'estil que tenen alguns vehicles aparcant al carrer...


És sorprenent la forma d'aprofitar l'espai! Fixeu-vos que el cotxe està completament enganxat al pal! He de dir, que em va semblar que el cotxe blanc s'havia auto-decorat amb una preciosa ratlla negra, a joc amb el color del pal...

Feia mesos que no veia cotxes aparcant amb aquest estilàs. Això només es pot veure a Catalunya!! :-)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Natalia,

Tot es bonic i preciós a Alemanya segons el teu bloc, i quatre dies que passes a la teva terra, fas fotos de cotxes mal aparcats...

Gràcies a Deu que es veu el terra net i sense neu, cosa que indica que potser fa millor temps que a Alemania, una de les coses que espero que tinguem millor en aquest desastrós País en comparació amb l'inmillorable Germany.

Josep Mª ha dit...

Em sobta la teva radicalitat en aquest tema i encara que no sigui per establir un precedent he de dir-te que no estic gens d'acord amb la teva afirmació que això només es veu a Catalunya.
Precisament Catalunya, representada per la seva gent, sempre s'ha distingit arrel del mon per el seu seny, la seva cultura i el seu "savoir fer". A la historia passada i a la més reente, segle XX, n'està ple de gens i fets que ho corroborant.
A Alemanya igual que a Catalunya i a la resta del mon hi ha bona i mala gent, ben educats i mal educats, cívcis e incívics,....Concretament en quan al transit resenyar que una de les fons d'ingressos més importants del Ajuntaments del països anomenats del primer mon son els obtinguts per la "grua" i les denuncies per incivisme, com es el cas que ens ocupa.
Ara bé no es lo mateix viura a un poble de muntanye que a una ciutat i per això no podem calificar a tot un país per un fet incívic en una d'aquestes.
Tots els països tenen fets dels que se'n podem sentir orgullosos i d'altres per baixar el cap de vergonya, això també es a Catalunya i Alemanya sencillament perquè aquests estan format per persones. Només cal repasar la historia dels anys 30 als 50 del segle pasat.
Bé per cabar atès les festes en que ens trobem i la meva estimació incondicional envers a tu accepto "pulpo" com animal de companyia, ja,ja,ja.
Aquest escrit tan sols es una reflexió "en veu alta"d'un que se sent molt però que molt orgullos de ser Català i forma part del millor país d'aquest mon, Catalunya!!!.
Josep Mª

Anònim ha dit...

En realitat em fa l'efecte que és el meu cotxe perquè no em costaria gens d'aparcar-lo així. He fet coses per l'estil alguna vegada.