divendres, 17 d’octubre del 2008

De tràmits burocràtics...

Torno a estar de tràmits burocràtics. Aquesta vegada amb l'oculista, degut al seu error en apuntar-me que pertanyo a un sistema sanitari privat, enlloc de públic.

Pel que sembla, la dona de la recepció, no va entendre la meva situació i es va pensar que era una turista. Com que li costa modificar les dades del sistema, volia "oblidar" el tema de la factura i que no pagués res... Resulta que els papers que li vaig entregar el primer dia, els va tirar a la brossa...

Però com que he de tornar a l'oculista, ha dit que farà un esforç per arreglar la meva situació.

Ara, doncs, hi he de tornar dues vegades... Una per tornar a entregar els papers que va tirar a la brossa i una segona vegada per anar a la visita. Però la visita no podrà ser abans que arribin els resultats de la radiografia de contrast que em van fer dilluns...

També avui he pagat el nou curs d'alemany... Si la professora em dona permís, serà el curs B1.1... Però això encara està per confirmar, ja que la professora ha de donar el seu vist-i-plau...

I a la feina també he tingut tràmits burocràtics... Hum... No és ben bé burocràcia, però la sensació d'anar trucant a la gent per intentar concertar reunions, és comparable a tota aquesta mena de tràmits... :-P

La burocràcia m'esgota...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Els tràmits burocràtic, son una llauna i més per un error d`ells, per apuntar-te al sistèma sanitari privat, en lloc del públic.
Dons aquesta dona, que faci un esforç i arregli la teva situació.
mira que tirar els papers a la brossa? tenia que està més a la guait, abans de tirar uns papers s`ha de mirar dos cops.
La burocràcia, esgota a tothom.

Desitjo que la professora et doni, el seu vist-i-plau i passis a el curs B1.1.

Ànims, que arriba el cap de setmana. Desconnecta i gaudeix, com tu ho saps fer.

Mª Rosa.