divendres, 5 de setembre del 2008

Wurzelspitzenresektion = Apicectomia (2a part)

Avui ha estat el dia D de l'apicectomia....

En total, l'operació ha durat aproximadament una hora i mitja, durant la qual he tingut els ulls tancats tota l'estona... Després ha vingut el veredicte: "Ha estat difícil i ja veurem què passarà amb la peça afectada, perquè el quist era gran i s'ha menjat tota la part de davant de l'os"... M'han preguntat que si de petita vaig tenir algun accident, o em vaig donar algun cop important a la zona... Hum... Em pregunto quants anys tenia quan em vaig menjar la persiana del menjador?

Així doncs, caldrà esperar i veure què passa...

Ara, com a mínim tinc unes instruccions per seguir:

- No prendre decisions importants
- Posar-hi gel
- Prendre ibuprofeno
- No menjar ni beure calent
- No estar estirada
- No parlar gaire
- No fer esport

Etc...

Així doncs... Paciència....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Déu nido, una hora i mitja amb la boca oberta, fen-te l`operació, t`ho deus haver passat força malament, en sap greu. Però ja has passat el pitjor.
No et preocupis que avui dia fan miracles els metges, tú segeix les instruccions al peu de la lletra i tot anirà bé, ja veuras que la peça afectada tindrà solució.

Llàstima el cap de setmana que no podràs fer esport.

En Josep Mª el diumenge, va caure de la bici (un caiguda tonte) però es va fer mal al sacro, sobre el coxis, i ho te tot amuradat, ha de fer repòs, aantiinflamatoris i gel, tampoc podrà anar en bicicleta durant 10 dies.

Tot això amb paciència te solució.

Que tot et vagi bé i recuperat ven aviat.
MªRosa.

Assumpció ha dit...

Ostres el teu blog em serveix per saber que en Josep Mª va caure. Avui la trucaré.
Sembla que m'hagin fet la operació a mí, perquè avui estic super nerviosa.Tot i que mai m'havien espantat les meves operacions ni les teves, aquesta vegada sembla que sí. El més segur és que estàs en bones mans i tot anirà bé. Totes aquestes coses de la boca i les peces dentàries estan actualment molt avançades.
Estic amb tú.
Assumpció