dijous, 11 de setembre del 2008

Temps, anuncis... cap novetat!


Avui escric per dir que des que he començat les classes d'alemany, sembla que el temps m'ha desaparegut per complet. Són dues hores al dia, però tinc la sensació que m'ha desaparegut el temps! Hum... :-(

De fet, estic més cansada... Veurem com anirà tot... Per ara, no hi ha novetats respecte a les classes...

El que sí que he notat és que s'acosta l'Oktoberfest! Els anuncis de tot arreu fan referència o bé al vestit dissenyat per lluir els cossos de les noies o bé a marques de cervesa... Avui he vist un anunci que diu que és la cervesa del príncep de Baviera...

Aquí teniu la pàgina web de les cerveses del famós príncep de Baviera...
(Que sembla que no només viu del castell de Neuschwanstein, sinó de la cervesa i a saber què més...)

Estic encuriosida per saber de què va la festa de la cervesa...

Paciència... :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja hem penso que vas atabalada, dons si vas a treballar, i desprès
fas dos hores de classe ,tots els dies, tens poc temps per fer les teves coses.

La festa de la cervesa, té molta anomenada , ja ens informaràs. Vaig veure un cop per la tele, que brindaven amb aquelles jerres tan
grans deuen ser d`un litre . Sort que la cervesa es suau sinó...
tot i així com deuan acabar!!

Fins un altre, fes les coses pas a pas i no t`angoixis.
Mª Rosa.