divendres, 26 de setembre del 2008

Sistema sanitari alemany

Aquest matí he anat a l'otorrino per saber si poden trobar la causa que fa que em plori constantment un ull...

La veritat és que la doctora no n'està segura, però el que ha passat ho he trobat impressionant!

M'ha dit: "Hauríem d'estar segurs que no és al·lèrgia... Seu allà que et farem un test"... I m'han fet un test amb més de 36 productes, tot allò que es pot respirar... Ha sortit que tinc al·lèrgia als àcars i a un fong que viu en fulles seques, en pomes, en tomàquets... Bàsicament, aquest fong anomenat Alternaria Alternata, està en el bosc entre maig i setembre... Cosa que explica perquè creia que tenia al·lèrgia a les gramínies... I resulta que no en tinc! Curiós!

Ara bé, nota de memòria: Respecte el tema dels àcars (als que reacciono de forma semblant a la histamina pura), per mi queda demostrat que les indiccions per combatre l'al·lèrgia són una farsa! No serveixen per res!

En qualsevol cas, l'al·lèrgia no explica per què el conducte està tancat... La doctora ha trobat un tel per la part del nas, enganxat al conducte que està tapat. No l'ha pogut desfer. I no pot assegurar que aquesta sigui la causa o la única causa que fa que l'ull plori a totes hores...

Així que m'ha enviat a fer-me una radiografia al cap. Ha sortit que tot està "normal"...
Al final, sembla que m'hauran de fer més proves per trobar en quin punt el conducte està tancat.

El que em sembla més increïble és el fet que m'han fet un munt de proves en només 3 hores! Aquí no s'estant per romanços de volant en volant i entrant en llargues llistes d'espera. En aquest aspecte, dono molt bona nota al sistema sanitari alemany. Tinc la impressió que està més ben organitzat que l'espanyol...

En fi, paciència... Sembla que enlloc d'haver anat a treballar a Munich, hagi anat a visitar metges!!! Esperem que aquesta ratxa acabi amb èxit aviat...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero sincerament i de tot cor que acabis amb aquesta ratxa perquè ja m'estic començant a preocupar.
I menys mal que el sistema sanitari sembla ser que es bó, que si no... Ja parlarem!
Assumpció

Anònim ha dit...

Déu nido fer.te tantes proves, fins i tot al cap i no trobar.te la causa del llagrimall tapat, dius que encara te n`han de fer més, és per desesperar.se.

Tens raó , el sistema sanitari alemany, amb aquet sentit sembla millor que a Catalunya, no sé si és perquè hi han molts emigrants , i no donen l`abast , o hi han pocs metges, dons diuen que en faran venir de fora.

En fi molta paciència i gaudeix d`aquet cap de setmana, si vas a la festa de la cervesa.

Fins aviat.
Mª Rosa.

Natàlia ha dit...

Jo crec que el sistema sanitari alemany, està més ben organitzat. Això és tot.

La organització fa la diferència... Però el sistema català crec que és igual de professional de l'alemany, però amb un sistema que genera massa llistes d'espera => mala organització...