dimarts, 23 de setembre del 2008

Progressos en alemany

Avui estic molt contenta després de la classe d'alemany.

La professora ens ha donat corregit el test que vam fer dijous passat i m'ha dit que m'ha donat mig punt extra per haver fet tot bé una frase que tothom va fallar... Pel que m'ha dit, he estat la que he tret més bona nota! :-) Suposo que forma part de la tàctica de la professora dir coses positives per animar-nos. Sigui com sigui, m'he posat molt contenta... :-)

Me n'he adonat que ens fa parlar més que abans, perquè diu que la única forma de fer anar bé les declinacions d'adjectius i tenir una pronunciació adequada hem de parlar, parlar i parlar. Així que ens ha fet parlar molt.

A mi, avui m'ha fet simular que anava a comprar i m'ha anat fent preguntes per saber què volia comprar... M'ho he passat bé! I m'agrada veure que puc començar a dir coses... Estic realment sorpresa i m'agrada veure com progressem (tota la classe) de manera positiva...

He de dir que no puc entendre els alemanys quan parlen, però mica a mica vaig entenent més i més coses i estic realment entusiasmada amb el fet que vaig aprenent... :-)

Estic contenta, molt contenta... Espero no perdi l'esperança quan vegi que tot i que avanço, tinc problemes per entendre a la gent i fer-me entendre!

Sigui com sigui... Estic contenta! :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Celebro que les classes et vagin bé, ja veuras com aniràs progressant de mica en mica, de moment podràs entendre el que hi ha escrit i quant menys t`ho pensis, començaràs a entendre a les persones.
Desitjo que segueixis així, d`entusiasmada i no et desanimes en cap moment, tal com diu la professora, parlant, parlant, es va aprenent.
Molta sort.
Mª Rosa.