dimarts, 16 de setembre del 2008

Pensant en el Nadal...

Ja penso en el Nadal i avui he agafat un bitllet d'avió per tornar a casa. El que més m'ha sorprès ha estat el preu: 200 euros!! El doble del que era habitual!

A més, vaig mirar el bitllet diumenge i costava 145 euros... I els de dies posteriors costen 260 euros. Increïble com canvien els preus d'un dia per l'altre i, pel que sembla, molta gent vol volar per Nadal!

En fi, que ja tinc el bitllet per anar a casa! :-)

A més, estic contenta amb les classes d'alemany. Continuo sent la pitjor de classe, però estic convençuda que aquest és el meu nivell! :-) A més, els nervis em traeixen bastant... Avui hem fet condicionals.

Estic realment impressionada amb la de frases que puc arribar a construir!! :-)
Això sí, amb moltes errades. I, com sempre, millor escriure-ho que no pas parlar-ho...

Com diuen en català: Poc a poc i bona lletra... :-)

I escrivint un desig: Ich würde gern mehr frei Zeit haben!!!
(M'agradaria tenir més temps lliure)

4 comentaris:

Alícia ha dit...

Hola guapi, ja diràs quan tornes a casa per Nadal com els torrons (vuelveeee, a casa vuelve).

Anònim ha dit...

Natàlia, ja ho pots veure... l'Alícia com sempre: pensant amb el merjar...

Jordi Girona

Anònim ha dit...

Si que s`han d`agafar els bitllets
amb entalació...clar és Nadal¡¡¡
I sí que canvien de preu d`un dia
a l`altre, sorprenent!!.

Avui hem rebut del centre comercial Makro, un catàleg amb lots de Nadal, tal com comentaves
ja tenim el "reclam comercial de
Nadal a sobre". També la meva mare
fa dos mesos que té loteria.

Endavant amb les classes d`alemany,
tot anirà bé, tú nomès pensa en apendre.

Mª Rosa.

apendre.

Anònim ha dit...

Estic emocionada només de pensar que "Vuelves a casa por Navidad".
Tu també deuràs sentir la mateixa emoció. Ja han passat dos mesos i sembla que va ser ahir.
Assumpció